Langkau ke kandungan utama

SERUM RAMBUT BERKESAN!


Fenomena set rawatan rambut terbukti berkesan. Fenomena merawat masalah rambut menipis dan botak. Sesuai untuk lelaki dan Wanita. Lebih 7,000 unit telah terjual semasa promosi Early Bird dan ramai berpuas hati dengan hasil penggunaan Fenomena Hair Treatment.

Fenomena dirumuskan daripada 11 Herba yang membantu membaiki dan menguatkan akar rambut. Membantu mengurangkan rambut gugur & membantu pertumbuhan rambut baru. Ia juga bertindak menjaga kesihatan rambut dan kulit kepala.

11 Herba yang ada dalam Fenomena Hair Treatment adalah White Mulberry, Red Gromwell, Polyginum Multiflorum, Longleaf Pine, Goji Berry, Ginsenoxide, Capsicum, Camelia Tea Leaf, Black Raspberry, Angelica Gigas, Angelica Dahurica.



Bagaimana Cara untuk memakai Fenomena Hair Treatment?

1. Gunakan Fenomena Booster Roller, Roll dibahagian yang bermasalah. Roll dengan cermat dan tidak perlu tekan terlalu kuat.

2. Spray menggunakan Fenomena Hair Serum di Kawasan yang telah di roll. Spray sebanyak 2 kali mengikut kesesuaian

3. Urut di Kawasan yang telah di spray untuk membantu penyerapan serum




Tak percaya serum ini berkesan? Lihat Feedback di bawah ni. Semua feedback adalah dari real pengguna Fenomena Hair Treatment sendiri tau. 












Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BAHAN SEMULAJADI UNTUK ATASI MASALAH RAMBUT (GOJI BERRY)

Goji berry atau buah wolfberry merupakan satu jenis buah yang dikenali kerana khasiat kesihatannya yang tinggi. Antara kelebihan goji berry untuk rambut adalah: Meningkatkan pertumbuhan rambut - Goji berry mengandungi banyak nutrien seperti vitamin B dan mineral seperti zink dan besi yang membantu meningkatkan pertumbuhan rambut dan mengurangkan keguguran rambut. Memperbaiki kesihatan kulit kepala - Kandungan antioksidan dalam goji berry membantu melindungi kulit kepala daripada kerosakan akibat faktor luaran seperti pencemaran, sinar UV dan toksin. Ia juga membantu mengurangkan gatal-gatal pada kulit kepala dan menjadikannya lebih sihat. Meningkatkan kelembapan rambut - Goji berry kaya dengan asid amino dan vitamin E yang membantu meningkatkan kelembapan rambut. Ia juga membantu memperbaiki struktur rambut dan menjadikannya lebih berkilau. Menguatkan akar rambut - Kandungan nutrien dalam goji berry membantu menyediakan nutrisi yang diperlukan oleh akar rambut untuk tumbuh dengan lebih

CARA MENGGUNAKAN DERMA ROLLER UNTUK RAMBUT

Sebelum kita mengetahui cara menggunakan dermaroller untuk rambut. Saya ingin bertanya terlebih dahulu jika anda tahu apa itu dermaroller? yesssssss dermaroller adalah alat yang biasa digunakan untuk merawat kulit dan biasanya digunakan untuk kulit wajah yang terkena bintik hitam, lubang atau  tanda poket. Tetapi kali ini kami tidak membicangkan tentang dermaroller untuk memperbaiki kulit wajah tetapi untuk memperbaiki dan membantu mengatasi masalah keobtakan anda dengan alat ini. Dermaroller sendiri adalah alat gulung yang dilengkapidengan jarum kecil di sepanjang gulungan yang dapat dijalankan di kepala botak anda dan jarum kecil ini sedikit sebanyak akan mencederakan kulit kepala yang akan merangsangkan dan meregenerasikan kulit kepala.                                                               Selain itu, penggunaan dermaroller juga dapat membersihkan dan mensterilkan kepala kita dari kekorotan kepala seperti habuk dan kelemumur dan akan mebuka porir-pori kepala botak sehingga n